A Kaffee Rösterei Kft. mindig válogatott, gondosan kiválasztott, kézműves pörkölésű gourmet kávét ad át megrendelőinek.
Ha kávénk mégsem felelne meg Önnek, akkor kérjük, ezt első lépésként jelezze ügyfélszolgálatunkon.
Természetesen nyitottak vagyunk a panaszokra, hogy a jövőben erre ne adhassunk többet okot.
Emberi dolog a tévedés, de mi hiszünk benne, hogy a mi motivált hozzáállásunk minimalizálja a hibák lehetőségét. Ezért is adunk teret a reklamációnak, ajánljuk fel a visszaküldési lehetőséget és a visszatérítést.
Ha a reklamáció és visszajelzésünk után bármely terméket visszaküldenéd címünkre (9300 Csorna, Bartók Béla utca 63.), akkor a termékek árát visszafizetjük. A termékek visszaküldésének szállítási költségét, illetve esetleges fizetési költségeidet utánvétel miatt azonban Neked kell fizetni.
Fontos: A visszaküldéskor keletkező szállítás költsége, valamint az esetleges utánvételi díj költsége minden esetben a vevőt terhelik. Ezeket a költségeket nem áll módunkban megtéríteni.
Reklamáció és elállás esetén a jóváírás akkor történik meg, amikor a visszaküldött áru újra raktárunkba érkezik és ott visszáruzásra kerül.
Utánvételess fizetés és reklamáció esetén kérjük, írd meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámlaszámodat is, amire a raktárba beérkeztést követő 14 naptári napon belül vissza tudjuk utalni számodra a termék vételárát.
Ügyintézés menete panasz esetén:
- Vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Töltsd ki az űrlapot, jelöld meg, hogy megrendeléssel kapcsolatos ügyintézésről van szó. Add meg a megrendelési azonosítót, amit a megrendeléssel kapcsolatos visszaigazoló e.mailünkben találsz. Írd meg a panaszod és várd meg visszajelzésünket.
- Megkezdjük panaszod kezelését és munkatársunk mihamarabb visszajelez.
- Amennyiben elfogadtuk a panaszodat és egyeztettünk Veled, kérünk, küld vissza címünkre a panaszolt terméket (9300 Csorna, Bartók Béla utca 63.).
- Amikor a visszaküldött áru újra raktárunkba érkezik, 14 napon naptári belül visszafizetjük a termék árát.






